Lever Landlig

Veldig kjekt at du klikker innom bloggen min. Eg er veldig ny i bloggverda, men ønsker å prøve meg litt fram på seine kvelder. Eg bur idyllisk til på ei øy i nærleiken av Bergen. Eg elsker det landlige liv, og prøver å skape det trygt og godt rundt meg. Eg er mamma til 3 søte små, og er for tida heimeverande med yngstemann, som vart fødd i mars. Eg vert glad for kommentarer frå deg som kikker innom :) Eg blogger om livet rundt meg - barn, mat, hus og hage.

onsdag 1. desember 2010

Give away....

Hurra!!! Eg vann ein trekning hjå Sussanne med bloggen Min stil....

Ho har sydd desse søte pulsvarmerene og laga ei flott fyrstikkøskje med teksten "størst av alt er kjærligheten"

Eldstejenta mi på snart 8 år hadde veldig lyst på pulsvarmerene, så dei deler me på.

I dag er det vasking av kjøkken som står for tur her i huset.

Eg vasker ikkje tak og vegger i heile huset. Vasker alltid ned kjøkken og spisestove + lister og golv. Elles blir det berre ein grundig rydding og rundtomkringvask. Vasker du ned heile huset til jul?

6 kommentarer:

  1. Så fine pulsvarmere du har vunnet!
    Jeg vasker en del til jul, men begynner på det viktigste først slik at det ikke betyr noe om jeg ikke får rukket over alt - resten tar jeg på nyåret. Har pleid å gjøre det vært år, men ser at tida ikke alltid rekker til nå som vi har barn. Da har jeg heller lyst til å gjøre kjekke juleting med dem om ettermiddagen enn å vaske :)

    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    PS: Jeg har en uhøytidelig diktkonkurranse på bloggen min om du har lyst til å være med.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nydelige gevinster.
    Vasker ned det jeg rekker før jul, resten tar jeg på nyåret.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. Hei på deg, har jeg virkelig klart og sende deg feil gave .... er det mulig *dåne* Vist du vil kan vi bytte den, men om du liker gaven kan du godt beholde den .... tror det gikk litt fort i svingene ja, julegaver og give away gaver og alt mulig *ler litt av meg selv her jeg sitter :o))) STOR klem fra Babsy

    SvarSlett
  4. Grattis med gevinsten!
    Nei,jeg vasker ikke ned hele huset til jul!
    Det er ikke nødvendig.Vi fyrer i ovnen og brenner masse lys,så til våren tar jeg sotet og skitten.
    Hi,hi,høres det greit ut?
    Bare sånn grundig helgevask her!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Først av alt: Så nydelig header du har laget! Skjønne lille stumpen med englevinger. :)

    Gratulerer så mye med vinnerlykke! Selv om det kanskje var feilsendt premie (ref. Babsy over her), virker det som den falt fullstendig i smak ihvertfall. :)
    Taket blir nok ikke vasket, men ellers svinges kluten litt overalt i løpet av juleforberedelsene. Noen ganger får jeg til vindusvask, og drar frem møbler for å få vasket skikkelig bak, og andre ganger lar jeg vær. Rent og pent blir det åkke som etterhvert, men jeg stresser ikke. :)

    SvarSlett
  6. Så fine de var!!du er heldig!!

    SvarSlett