Lever Landlig

Veldig kjekt at du klikker innom bloggen min. Eg er veldig ny i bloggverda, men ønsker å prøve meg litt fram på seine kvelder. Eg bur idyllisk til på ei øy i nærleiken av Bergen. Eg elsker det landlige liv, og prøver å skape det trygt og godt rundt meg. Eg er mamma til 3 søte små, og er for tida heimeverande med yngstemann, som vart fødd i mars. Eg vert glad for kommentarer frå deg som kikker innom :) Eg blogger om livet rundt meg - barn, mat, hus og hage.

tysdag 22. juni 2010

Er det òg nokon som veit korleis ein endrer klokka for innlegga. Den er eit halvt døgn feil...
Ser eg kan endre den på alternativer for innlegg, men den sprett tilbake til gamle synder med ein gang noko er publisert...

3 kommentarer:

  1. Hei, så kjekt med ny blogger.
    Har du sett under innstillinger - formatering - tidssone at den står på (GMT+01:00)Oslo?
    Håper det kan hjelpe.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Hei på deg ... ja nå har jeg trukket på min Give Away og det er en stor glede og fortelle deg at DU VANT 2 PLASSEN :o)

    Juuu huuuu .... du får sommerfuglene i posten så fort du sender meg en mail med din adresse :o) ( z-ba@online.no )

    GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE :o)


    STORE klem fra Babsy - Mitt hvite skattkammer

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så koselig at du er med i konkurransen min om å vinne navnesmokk :) Husk å lage et innlegg her om konkurransen da ;)

    Jeg har også en konkurranse hvor du kan vinne en nydelig stelleveske. Bli gjerne med i den også om du har lyst!

    Ha en fin uke!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett