Lever Landlig

Veldig kjekt at du klikker innom bloggen min. Eg er veldig ny i bloggverda, men ønsker å prøve meg litt fram på seine kvelder. Eg bur idyllisk til på ei øy i nærleiken av Bergen. Eg elsker det landlige liv, og prøver å skape det trygt og godt rundt meg. Eg er mamma til 3 søte små, og er for tida heimeverande med yngstemann, som vart fødd i mars. Eg vert glad for kommentarer frå deg som kikker innom :) Eg blogger om livet rundt meg - barn, mat, hus og hage.

søndag 15. august 2010

Kjøpte ein koselig blomst....


Kjøpte blomsten på plantasjen fredag. Synest den var like koselig inne som ute. Kanskje den skal få plass ute hagebordet på godværsdager, og inne på kveldstid?
Har hatt ein kjempefin dag på sjøen i dag. Eit vennepar har kjøpt stor, ny båt, og me fekk vera med til Hjellestad i båten for å bade. Veldig flott både natur og vèr. Rundt 25 grader og sol. Deilig. Me bada både frå båten og frå land.
Ein perfekt sommerdag på Vestlandet.

Ha ei ny, fin veke.

1 kommentar:

  1. Hei hei ! :)

    Takk for gode ord inne hos meg, veldig koselig. ♥ Den stigen jeg har på badet har jeg kjøpt på Åhlens. Er på jakt etter en slik stige du beskriver, men i mellomtiden får denne duge. ;)

    Ha en nydelig mandag ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett