Lever Landlig

Veldig kjekt at du klikker innom bloggen min. Eg er veldig ny i bloggverda, men ønsker å prøve meg litt fram på seine kvelder. Eg bur idyllisk til på ei øy i nærleiken av Bergen. Eg elsker det landlige liv, og prøver å skape det trygt og godt rundt meg. Eg er mamma til 3 søte små, og er for tida heimeverande med yngstemann, som vart fødd i mars. Eg vert glad for kommentarer frå deg som kikker innom :) Eg blogger om livet rundt meg - barn, mat, hus og hage.

søndag 28. november 2010

Adventkos...



No tenner vi det første lys,
aleine må det stå.
Vi venter på det vesle barn.
I krubba lagt på strå.


I dag har pappa, storesøster og litlesøster
vært på isen ved idrettsannlegget like ved her me bur
og gått på skøyter. Temperaturen ligg på rundt
minus 6-8 grader og skyfri himmel, så skøyteforholda
er optimale.

Seinere på dagen reiste me heile familien utenom minstemann
til Bergen på vår første Putti Plutti Pott forestilling. Jenta vår på
5 år elska forestillinga og nytte kvart minnutt. Me andre kosa oss
òg.

Då me kom heim tende me i adventstaken og kosa oss med
pepperkaker og gløgg. Me har hatt ein kjekk 1. søndag i advent.

1 kommentar:

  1. Vakker adventsstemning! :)
    Er pianoet til pynt, eller er det noen av dere som spiller? Piano er et utrolig vakkert instrument, så hadde jeg hatt plass skulle jeg gjerne hatt et. Er så deilig å bare flyte bort litt med å sitte og klimpre. Kan aldeles ikke spille, men synes det er gøy å leke seg over tangentene.

    Leste innlegget over også, og husker den iveren over alt som var i katalogene ja. Nå er poden så stor at han sender meg linker på nett over det han ønsker seg. Verden forandres ja, det er sikkert. :)

    God søndag!

    SvarSlett