Lever Landlig

Veldig kjekt at du klikker innom bloggen min. Eg er veldig ny i bloggverda, men ønsker å prøve meg litt fram på seine kvelder. Eg bur idyllisk til på ei øy i nærleiken av Bergen. Eg elsker det landlige liv, og prøver å skape det trygt og godt rundt meg. Eg er mamma til 3 søte små, og er for tida heimeverande med yngstemann, som vart fødd i mars. Eg vert glad for kommentarer frå deg som kikker innom :) Eg blogger om livet rundt meg - barn, mat, hus og hage.

tysdag 7. september 2010

Kjøpte noko lurt....




I dag når eg var på butikken "Mitt rede" fann eg nokre søte små rice bokser. Disse tenker eg er fin å ha når eg skal lage barnemat til litleguten. Boksane er kjempesmå, og akkurat passe til ein liten klatt med middag eller dessert til våre søte små. Et lite tips til andre i samme situasjon....

Det var 12 bokser i pakken til berre 69 kr. Boksane hadde artige fasonger og farger til å bli glad av. Løp og kjøp du òg!!!!
Etter å ha vaska boksane fylte eg dei med fruktmos av banan og kiwi. Smaker veldig godt både for liten og stor :)
Trur eg må ha meg fleire slike :)

1 kommentar: