Lever Landlig

Veldig kjekt at du klikker innom bloggen min. Eg er veldig ny i bloggverda, men ønsker å prøve meg litt fram på seine kvelder. Eg bur idyllisk til på ei øy i nærleiken av Bergen. Eg elsker det landlige liv, og prøver å skape det trygt og godt rundt meg. Eg er mamma til 3 søte små, og er for tida heimeverande med yngstemann, som vart fødd i mars. Eg vert glad for kommentarer frå deg som kikker innom :) Eg blogger om livet rundt meg - barn, mat, hus og hage.

onsdag 8. september 2010

Koselige tøflar



Fann nokre kjempekoselige tøflar som eg berre måtte ha starks eg såg dei. Hadde lyst å kjøpe like til begge jentene mine, men dei selde dei berre opp til str 28, og det vert for lite for elstejenta mi på snart 8 år. Eg brukar ofte å kjøpe like kjoler og spesielle klede til dei. Det er så romantisk og søtt når det berre er knappe to år mellom dei. Dei likar det faktisk godt sjølv òg.

Fekk litt panikk på butikken når dei ikkje hadde det skonr eg trengte til storesøster. Eg måtte jo ha desse fine tøflane. Eg tenkte faktisk ikkje på (til å begynne med) at eg berre kunne kjøpe til ei av dei. Men slik gjekk det altså....

Lillesøster vart kjempeglad for tøflane, og skulle til og med ha dei på i bursdag som ho skulle i samme dag :). Storesøster vart selvfølgelig lei seg, og prøvde gang på gang å presse føttene ned i tøflane til lillesøster og overbevise mamma at "dei er passeleg jo".....

Storeskatten får få noko anna ein annan gang mammaen dumper over noko fint :)

8 kommentarer:

  1. Så koselige tøffler:)
    Her blir det nok dessverre vanlige ole brumm tøffler, siden lillesøster har lagt sin STORE elsk på ole brumm;)

    Ha en fantastisk helg!
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Å så fine!

    Lykke til i smekke- og smokkekonkurranene mine :)

    Ha en flott uke!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Koselige tøfler, ikke alltid like lett å finne likt når str. er forskjellige.
    Håper Storesøster finner noen som hun liker like godt.
    Så koselig at du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Kjekt at du også vil følge bloggen min.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine tøfler. Synd de ikke hadde til storesøster også, men hun finner seg nok noen hun også :-)

    Så hyggelig at du vil være med på min giveaway - LYKKE TIL!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Hei og tusen takk for besøk på bloggen min :) Koselig at du vil være med på min giveaway, og ikke minst at du vil følge meg videre :)
    Så søte tøfler! Fin den blomsten :) Du finner sikkert noen fine til storesøster også :)
    Jeg har samme rice-bokser som deg, og de minste er hyppig i bruk - helt perfekt størrelse matpakkeagurkeskivene :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Hei! For en koselig og flott blogg du har.

    Takk for at du er med på giweawayen min, det setter jeg pris på.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så koselig blogg du har, synes du fixer det bra med bilder jeg ;) Nydelig bilde på headeren din. Barnetær i gresset- herlig!
    Ha en finfin dag :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  8. Så nydelige de var! Dumt de ikke fantes i større strl., men da kan jo storesøster få noe annet fint i stedet :o) Er ikke så greit når det blir forskjell stakkars små :o) Lampene mine er kjøpt på Dorothea, er kjempeglad i dem! Kanskje de sender hvis du bor langt unna Østlandet. Veldig koselige damer som jobber der :o) Har forresten sett lignende på Home & Cottage! Ha en strålende dag! Klemmer fra Marianne

    SvarSlett