Lever Landlig

Veldig kjekt at du klikker innom bloggen min. Eg er veldig ny i bloggverda, men ønsker å prøve meg litt fram på seine kvelder. Eg bur idyllisk til på ei øy i nærleiken av Bergen. Eg elsker det landlige liv, og prøver å skape det trygt og godt rundt meg. Eg er mamma til 3 søte små, og er for tida heimeverande med yngstemann, som vart fødd i mars. Eg vert glad for kommentarer frå deg som kikker innom :) Eg blogger om livet rundt meg - barn, mat, hus og hage.

måndag 6. september 2010

Nylaga rips saft.





Me bruker alltid å plukke mykje rips frå hagen om sommrane som me koker rips saft av. Denne har me i frysen til hausten og vinteren, og nyt i fulle drag når me drikk den. I år har det vorte fint lite rips plukking. Eg fekk likevel litt råsaft frå svigermor som eg har hatt i fysen, og no kokt sukker i. Det luktar så godt når ein koker safta. Eg får gode følesar inni meg òg. Kjekt å hauste frå naturen og nytte dei vekstane me har. Synest det er viktige haldningar å sende vidare til dei søte små og :)

I går var me hjå foreldra mine og fekk plukke ein heil bolle med kjempegode blåplommer. Jentene var i toppen av trea for å plukke saman med bestefar. I dag er matboksane halvfylt med plommer både i barnehage og på skulen.

Lagar du noko spesielt av frukt el grønt frå eigen hage?
Hausten er jammen ei fin tid.

3 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så flott at du ville være med på giveawayen min:)
    Så deilig ripssaft da! Det er godt altså! Jeg lagde det i fjor jeg også, det og solbærsaft. I år er det bare oppussing på oss, men eplemos fra egen hage har det blitt!

    Ha en flott uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Mmm.. Det så jammen meg godt ut. :)

    Jeg har vel ikke lagd så mye fra hagen, men en ostekake med rabarbra, kirsebærpai og brennesle og skvalderkålsuppe har det faktisk blitt. Eller så har jeg plukket inn kirsebær så jeg har frosne å gumle på iblant. Går og lurer på om jeg skal høste nyperosene, og finne på noe lurt med de.

    Ha en flotters uke! :)

    SvarSlett
  3. Mmm det så deilig ut. Det er noe helt eget med hjemmelagd saft!

    Muffinsdekoren består av melis og konditorfarge, ligner nesten små fluesopper ;)

    Koselig at du titter innom hos meg, setter stor pris på det.
    Klem, Camilla.

    SvarSlett