Lever Landlig

Veldig kjekt at du klikker innom bloggen min. Eg er veldig ny i bloggverda, men ønsker å prøve meg litt fram på seine kvelder. Eg bur idyllisk til på ei øy i nærleiken av Bergen. Eg elsker det landlige liv, og prøver å skape det trygt og godt rundt meg. Eg er mamma til 3 søte små, og er for tida heimeverande med yngstemann, som vart fødd i mars. Eg vert glad for kommentarer frå deg som kikker innom :) Eg blogger om livet rundt meg - barn, mat, hus og hage.

måndag 5. juli 2010

Ma berre lage ei lita sak på at eg vann
Give awayen til Babsy - Mitt hvite skattkammer. 2 søte sommerfugler.
Jippi og hurra!!!
Må prøve å lære meg dette med bildene
så eg får lagt ut bilder når pakken kjem i postkassen.

Gleder meg masse :)

2 kommentarer:

  1. Da hadde jeg fått adressen din så sommerfuglene blir sendt til deg imorgen :O)

    Hjelp til og komme igang på blogspot kan du finne her inne - håper det hjalp deg litt på vei :o)

    http://blogger-hjelp.blogspot.com/

    klem Babsy

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! :)

    Håper du fikser å legge inn bilder ja. Den letteste måten er vel å gå inn og hente de fra en mappe på pc`n? Det er ihvertfall sånn jeg gjør det. :)

    Lykke til! =D

    SvarSlett